Inici >> Noticies Butlleti >> e-Book-Spanish Collection. Col.lecció de llibres electrònics de Ciències de la Salut

dijous, febrer 23, 2017

El CRAI de la Universitat posa a disposició dels seus usuaris la col.lecció en espanyol e-Book-Spanish Collection 2004-2009 sobre Ciències de la Salut.

Aquesta col·lecció de llibres electrònics en espanyol publicats per Elsevier a través de la plataforma ScienceDirect, inclou més de 70 títols de gran qualitat i cobertura. S'hi troben satisfetes totes les necessitats en formació, especialització i investigació dels professionals de la Medicina. Dins aquest interessant fons s'hi poden trobar tractats, obres de referència, atles, manuals i monografies especialitzades, entre d'altres.

Consulteu la llista de títols de l'e-Book-Spanish Collection 2004-2009.

Podeu consultar els llibres electrònics del CRAI a través del Catàleg > Recursos en línia > Elsevier Spanish Collection; i del ReCercador+ > Elsevier ScienceDirect.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.