Inici >> Noticies Butlleti >> Donació de la Col·lecció Lluís Bofill i Miquel al CRAI Biblioteca del Campus de l'Alimentació de Torribera

dilluns, febrer 6, 2017

El passat 28 de setembre de 2016 el CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera va signar un conveni de donació amb el periodista Lluís Bofill i Miquel.

El fons donat està format per més de 400 llibres de cuina i gastronomia catalana i del món, 388 menús de vetllades i jornades de cuina i gastronomia, i 22 cartes de restaurants, entre les quals destaca un menú especial de "Les Feuillants", amb un aiguafort original signat.

Un cop feta la selecció i el control de duplicats, s'ha procedit a catalogar els llibres i a inventariar les cartes i els menús per tal de facilitar la consulta de la Col·lecció Lluís Bofill i Miquel.

Tot i que de moment la col·lecció de menús i cartes de restaurants no es pot consultar al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona, perquè està en procés de descripció i inventari, sí que es troben accessibles la majoria del llibres objectes de la donació a través del Catàleg del CRAI de la Universitat.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.