Inici >> Noticies Butlleti >> Publicat un monogràfic sobre Hieronymus Bosch a "Matèria. Revista internacional d'Art"

dijous, gener 26, 2017

Matèria. Revista internacional d’Art ha publicat Bosch al país de l’art, el nou número doble de la revista del Departament d’Història de l’Art. El número monogràfic ja es troba disponible en el seu format imprès en llibreries i al web d’Edicions de la Universitat. Al portal de Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB) s’hi pot consultar el sumari d’aquest número i el resum dels articles publicats en aquesta edició.

Fruit del simposi internacional "Bosch al país de l’art", celebrat a Barcelona l’abril del 2016, aquest número de Matèria aplega disset aportacions inèdites sobre la figura de Hieronymus Bosch i sobre els antecedents, la projecció, els efectes i les interpretacions de la seva obra. El volum ens introdueix a l’univers singular de qui fou un autèntic trobador de la pintura, que va descriure el món —el seu i els dels altres— a partir dels nombrosos retaules, tríptics, icones, dibuixos, i plausiblement, gravats perduts, amb els quals va aconseguir remoure el panorama de la figuració a cavall dels segles XV i XVI. Aquesta producció actualment continua despertant un enorme interès.

Llegiu on-line la presentació del número Bosch al país de l’art. L’anvers i el revers del monogràfic.

Podeu descobrir la nova publicació de Matèria. Revista internacional d’Art  > des del Web del CRAI > RCUB > Matèria. Revista internacional d’Art.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.