Inici >> Noticies Butlleti >> Una col·lecció del CRAI Biblioteca del Campus de l'Alimentació a "El Periódico de Catalunya"

dilluns, desembre 19, 2016

El passat dissabte 10 de desembre, el diari "El Periódico" va dedicar una pàgina de la secció Barcelonejant a una de les col·leccions del CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera: la col·lecció de Cartes de Restaurants, donada per la Fundació Institut Català de la Cuina i de la Cultura Gastronòmica (FICCG).

La donació, que va lligada al nom del periodista Miquel Sen, consta de més d’un miler de cartes de restaurants majoritàriament catalans, des dels anys 80 fins pràcticament l’actualitat. L'inventari i descripció d'aquesta col·lecció, que s'està processant, es podrà consultar ben aviat des del Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.

Podeu llegir l'article en la versió digital del dia 9 de desembre i l'aparegut en la versió impresa del dia 10 de desembre.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI
Segueix-nos:

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.