Inici >> Noticies Butlleti >> Horaris de Nadal i del període d'exàmens als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

dilluns, desembre 12, 2016

Durant aquest període nadalenc, els CRAI Biblioteques romandran tancats des del dia 24 de desembre de 2016 fins al dia 6 de gener de 2017, ambdós inclosos.

Els dies 2, 3 i 4 de gener de 2017, obriran alguns CRAI Biblioteques amb uns horaris especials que trobareu detallats a la nostra pàgina web d'Horaris especials - Nadal.

Com cada any, els CRAI Biblioteques amplien els seus horaris de servei durant el període d'exàmens, els caps de setmana, festius i nits. Vegeu els horaris detallats a la pàgina web d'Horaris especials - Període d'exàmens.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI
Segueix-nos:

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.