Inici >> Noticies Butlleti >> #noemratllis. La mostra bibliogràfica itinerant del CRAI UB es mou

#noemratllis. La mostra bibliogràfica itinerant del CRAI UB es mou

dimarts, 11 juny 2019

L'exposició bibliogràfica que il·lustra la campanya #noemratllis inicia aquesta setmana la seva estada al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història.

La campanya expositiva va començar el 23 d’abril, amb motiu de la Diada de Sant Jordi al CRAI Biblioteca de Lletres i seguirà itinerant pels CRAI Biblioteques de Ciències de la Terra (a partir del 15 de setembre), Campus Bellvitge Matemàtiques i Informàtica.

La campanya #noemratllis té com a objectiu sensibilitzar i conscienciar sobre la importància de respectar el fons bibliogràfic. Un fons que és de tots i que mantenim i fem créixer per tal de donar suport a la comunitat universitària i a la societat en general. La mostra il·lustra el mal ús que es fa dels llibres: documents ratllats, tacats, amb notes al marge, trencats, perduts, “tunejats”, amb comentaris de valoració de l’obra, amb dibuixos, etc.

En la recollida dels materials exposats hi han participat diversos CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona.