Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI al Seminari sobre centres patrimonials de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació

dimarts, 11 juny 2019

En el marc del TFM del Màster de Biblioteques I Col·leccions Patrimonials, el proper dimecres, 19 de juny de 2019, de 16 a 18 h, tindrà lloc un seminari amb la participació de Neus Verger (CRAI Biblioteca de Reserva), Lourdes Prades (CRAI Biblioteca del Pavelló de la República) i Laia Foix (Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya).

Les responsables de cada centre presentaran els fons i col·leccions que custodien, comentaran alguns TFM que s'hi han desenvolupat i suggeriran línies de recerca possibles. Així mateix, una estudiant del curs passat (Aida Maideu) presentarà la seva experiència en la preparació del TFM.

El seminari tindrà lloc a l'aula 206 (sala de juntes) de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació i és obert a tothom. Us hi esperem!!