Inici >> Noticies Butlleti >> Multilingüisme i les Brigades Internacionals. Exposició al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

dijous, 25 octubre 2018

El CRAI Biblioteca del Campus de Mundet presenta l'exposició Multilingüisme i Brigades Internacionals, organitzada per les Comissions de dinamització lingüística i cultural de les Facultats d'Educació i de Psicologia.

L'exposició vol mostrar com una comunitat multilingüe tan heterogènia, i durant un període de temps tant breu, viu, conviu i sobreviu a una guerra. Malgrat la diversitat de llengües i cultures que podien separar-los, hi havia un denominador comú entre tots els seus integrants: el compromís de lluitar per un ideal. La voluntat d'assolir-lo els va fer superar la barrera idiomàtica. Com diuen els mateixos brigadistes: «Parlem diferents idiomes però una mateixa llengua.»

Aquesta exposició s'ha realitzat gràcies a:

• Comissions de Dinamització Lingüística i Cultural. Facultats de Psicologia i Educació
  • SIDBRINT. Memòria Històrica Brigades Internacionals
  • DIDPATRI. Didàctica i Patrimoni
  • Serveis Lingüístics de la Universitat de Barcelona
  • CRAI Biblioteca del Pavelló de la República
  • CRAI Unitat de Docència
  • Departament de Filologia Catalana i Lingüística General. Facultat de Filologia
  • Departament de Teoria i Història de l'Educació. Facultat d'Educació
  • Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació.
  • Facultat d'Educació

Podeu visitar l'exposició al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet (Escales de la Planta 1) des del 23 d'octubre al 23 de novembre de 2018.