Inici >> Noticies Butlleti >> Llibres i revistes electròniques d'educació. Nova adquisició

Llibres i revistes electròniques d'educació. Nova adquisició

dijous, 17 maig 2018

El CRAI de la Universitat de Barcelona adquireix una col·lecció de llibres electrònics de l'editorial Graó, que ofereix al voltant de 100 títols, en epub, d'autors de prestigi internacional en el camp de l'educació i seleccionats per la seva innovació, propostes, reflexions i aportacions al món educatiu.

La plataforma està adreçada a estudiants, docents i investigadors de la comunitat universitària. Disposa d'un buscador avançat amb continguts indexats i catalogats per taxonomia, paraules clau, àrees, autors, etc. Els llibres es poden descarregar per capítols, en accés en obert, sense usuari ni contrasenya, a través de les IP fixes de la Universitat.

Juntament amb la compra de llibres, el CRAI accedeix a la col·lecció de més de 10 revistes com Alambique, Guix, Eufonía, etc., durant l'any 2018. El seu contingut fa referència a revistes generalistes, de didàctica específica, i d'organització i gestió educativa.

Trobareu al Cercabib del CRAI: Graó llibres i Graó revistes.

Podeu accedir i obtenir més informació sobre els recursos electrònics del CRAI i les seves llicències d'ús al web del CRAI > Recursos d'informació.