Inici >> Node >> Cinc segles: llibres d'Economia d'autors catalans, exposició al CRAI Biblioteca d'Economia i empresa

Lunes, 14 Mayo 2018

El CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa, juntament amb el Dr. Francesc Roca i Rosell, inaugura l'exposició Cinc segles: llibres d'Economia d'autors catalans, amb una mostra bibliogràfica d'autors catalans i les seves obres més rellevants:

• Del S. XV al S. XIX al vestíbul de la facultat
  • De 1900 a 1960, al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa Recerca

La mostra inclou documents propis i d'altres cedits temporalment per altres CRAI Biblioteques, principalment pel CRAI Biblioteca Pavelló de la República i el CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història.

Simultàniament s'ha elaborat una exposició virtual amb una descripció de cada llibre, així com la biografia de cada autor. També s'hi ha inclos una selecció dels 25 economistes catalans més rellevants i de les 25 obres cabdals d'economia d'autors catalans.

L’exposició física es podrà veure al vestíbul de la facultat fins al 30 de juny.