Inici >> Node >> Mostra bibliogràfica sobre Kierkegaard al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

Jueves, 26 Abril 2018

El Seminari d’Estudiants d’Estètica de la Facultat de Filosofia ha organitzat un cicle de conferències dedicat al filòsof danès Søren Kierkegaard, on s’exposarà el seu pensament sobre les Arts. Des de la literatura fins al teatre, s’exploraran les diferents recepcions que l’obra de Kierkegaard ha tingut en la contemporaneïtat i es parlarà de conceptes com la subjectivitat, la revolució, l'escriptura o el sacrifici.

Les intervencions seran a càrrec de professors i investigadors com: Begonya Sáez Tajafuerce (traductora de l’obra de Kierkegaard al català i al castellà, professora de Filosofia a la UAB), Laura Llevadot (professora de Filosofia contemporània a la UB), Virginia Trueba (professora de Filologia Hispànica a la UB) i Juan Evaristo Valls Boix (doctorand en filosofia i investigador a la UB).

El Seminari d’Estudiants d’Estètica és un grup de lectura i estudi entorn del pensament estètic al llarg de la Història de la Filosofia. En el marc d’aquestes conferències, i amb la col·laboració d’una de les organitzadores, l’estudiant Alina Mierlus, s’ha realitzat una petita mostra bibliogràfica al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història, que podreu visitar del 24 al 29 d’abril de 2018.