Inici >> Node >> Préstec d’ordinadors a l’aula: nou servei del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Miércoles, 7 Marzo 2018

Des del dilluns dia 5 de març, el CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica ofereix un servei nou adreçat a l’alumnat: el préstec d’ordinadors portàtils perquè els estudiants els portin a l’aula.

El servei s’adreça només a l’alumnat matriculat a cinc assignatures del Grau d’Informàtica que en requereix l’ús i s’inicia amb deu ordinadors comprats per la Facultat de Matemàtiques i Informàtica de la Universitat de Barcelona. Com el servei de préstec d’ordinadors a la Biblioteca, el préstec d’ordinadors a l’aula està subjecte a l’acceptació de la normativa mitjançant la signatura d’un contracte.

El préstec d’ordinadors a l’aula es posa en marxa com a prova pilot durant l’actual semestre, després del qual es valorarà.

Podeu consultar la normativa i accedir al contracte des de la Normativa de préstec de portàtils.