Inici >> Node >> Els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona amplien horaris en període d'exàmens

Jueves, Diciembre 14, 2017

Com cada any, els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona amplien els seus horaris de servei durant el període d'exàmens del primer semestre del curs 2017-2018, els caps de setmana, festius i nits.

Vegeu els horaris detallats aquí i a la pàgina web d'Horaris - Període d'exàmens.

icono de las redes sociales del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI