Idiomas

Inici >> Node >> Partitures musicals del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Partitures musicals del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Selecció de partitures musicals que pertanyen al fons del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República de la Universitat de Barcelona: des de cançons de les Brigades Internacionals, fins himnes republicans i falangistes, cançons populars catalanes i marxes i himnes militars, cançons de muntanya i de camí, cançoners revolucionaris i cants religiosos entre d’altres.

També al Pinterest.

Col·laborador: Oriol Gonzàlez Moyano

Opineu<br />
sobre aquesta exposició