Inici >> Node >> Publicat el núm 2, vol. 10 de REIRE Revista d’Innovació i Recerca en Educació

Publicat el núm 2, vol. 10 de REIRE Revista d’Innovació i Recerca en Educació

Lunes, 10 Julio 2017

REIRE, Revista d’Innovació i Recerca en Educació, acaba de publicar el seu 10è volum (número 2) amb els continguts següents: un estudi que explica la situació actual de l’educació inclusiva a la Xina; dues recerques, una que explica la narrativa d’una víctima d’assetjament cibernètic i l’altra que analitza les habilitats de pensament en termes de perspectiva històrica d’alumnat de 5è d’educació primària; un article d’innovació docent universitària en l’àrea de la conservació-restauració de pintura mural; dos articles metodològics que expliquen l’elaboració de tècniques de recollida d’informació en dissenys mixtos i l’anàlisi de mediació (efectes directes i indirectes) a través de la macro/interfície Process per a SPSS, i la ressenya del llibre Ser docente en una sociedad compleja, de Francisco Imbernón.

Des del moment que s’accepta un article fins que se’n fa la publicació inicial en premsa a REIRE passen una mitjana de 63 dies (dades del 2017). Durant aquest període es duu a terme el procés de correcció per part de lingüistes, la revisió de la correcció per part dels autors, i la maquetació i la seva revisió també per part dels autors, de manera que es procura la màxima qualitat del text i la satisfacció final dels autors sobre la seva obra publicada. En aquest número hi col·laboren autors d’Espanya, Veneçuela, Xile i Xina.

Podeu consultar la publicació REIRE des del Web del CRAI > Revistes Científiques de la Universitat (RCUB) > REIRE .