Inici >> Node >> 14 edicions de documenta. Exposició al CRAI Biblioteca de Belles Arts

14 edicions de documenta. Exposició al CRAI Biblioteca de Belles Arts

Jueves, 6 Julio 2017

Amb motiu de la celebració de la 14a edició de la documenta, el CRAI Biblioteca de Belles Arts ha organitzat l’exposició 14 edicions de documenta.

documenta és una de les cites d'art contemporani més importants del món que es realitza des del 1955 a la ciutat alemanya de Kassel. Es celebra cada cinc anys i dura cent dies, per això també va ser anomenada com museu dels 100 dies. Al llarg de les seves diverses edicions, la documenta s’ha consolidat com un sismògraf de les novetats en l’art contemporani.

Gràcies a la col·laboració de la Dra. Àngels Viladomiu, professora de la Facultat de Belles Arts a la nostra universitat, el CRAI Biblioteca de Belles Arts va completar a principis d’aquest any el seu fons amb tots els catàlegs de totes les edicions celebrades fins al moment. Així, a l’exposició podreu veure una mostra d’aquests catàlegs i també altre material relacionat i generat per la documenta, com ara fulletons, guies, flyers, articles de revistes especialitzades o monografies que giren al voltant d’aquest esdeveniment.

La mostra també ha comptat amb la col·laboració de la Biblioteca del MACBA.

Podeu visitar l’exposició fins al proper 29 de setembre de 2017. I sempre la seva versió digital.