Inici >> Node >> Conveni de col·laboració entre el CRAI Biblioteca del Pavelló de la República i el Grup de Recerca en Periodisme de la UPF

Viernes, Junio 30, 2017

En els darrers anys el CRAI de la Universitat de Barcelona a través de Biblioteca del Pavelló de la República ha signat diversos convenis de col·laboració amb Grups de Recerca oficials de diverses universitats catalanes.

En aquesta ocasió es tracta del Grup de Recerca en Periodisme de la Universitat Pompeu Fabra i s’ha signat a petició del seu investigador principal el professor Jaume Guillamet Lloveras.

El seu àmbit de treball és l’estudi de les postures polítiques del període entre 1977 i 1982 a la premsa satírica espanyola i en el nostre cas se centrarà principalment a les revistes Por Favor, El Papus i El Jueves, de les quals el CRAI Biblioteca del Pavelló de la República disposa de col·leccions molt completes.

Gràcies a aquest conveni el Grup de Recerca gaudirà de facilitats a l’hora de la consulta i la reproducció d’aquestes publicacions i el CRAI de la Universitat de Barcelona constarà en totes les seves publicacions com a institució col·laboradora.

icono de las redes sociales del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI