Inici >> Node >> Préstec d'estiu 2017 als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

Préstec d'estiu 2017 als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

Viernes, Junio 16, 2017

Els CRAI Biblioteques de la UB ofereixen un préstec especial d'estiu durant tot el mes d'agost.

Els documents de préstec normal prestats i renovats a partir del dia 10 de juliol de 2017, tindran com a data de retorn el dia 4 de setembre de 2017.

Els documents de bibliografia recomanada prestats i renovats a partir del dia 19 de juliol de 2017 s'hauran de retornar el dia 4 de setembre de 2017.

Recordeu també que les reserves de documents que es facin entre el 29 de juliol i el 20 d'agost, període en el qual els CRAI Biblioteques estaran tancats, no es començaran a tramitar fins a obrir de nou, amb el conseqüent retard.

D'altra banda, podreu fer sol·licituds de préstec consorciat PUC només fins al dia 19 de juliol de 2017, a causa del tancament per vacances dels centres durant el mes d'agost. El servei es restablirà el dia 4 de setembre de 2017.

Consulteu els horaris d'estiu dels CRAI Biblioteques al Web del CRAI > Horaris > Horaris d'estiu.

icono de las redes sociales del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI