Inici >> Node >> El CRAI de la UB a la Xornada O patrimonio compartido? Colaboración aberta e institucions da memòria

Viernes, 26 Mayo 2017

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha estat present a la xornada O patrimonio compartido? Colaboración aberta e institucions da memòria, que s'ha celebrat a Santiago de Compostela, els dies 10 i 11 de maig de 2017.

A la xornada, organitzada per la Sección de Patrimonio e Bens Culturais del Consello da Cultura Galega (CCG), ha presentat una ponència la directora del CRAI, Adelaida Ferrer, amb el títol "Micromecenado: a experiencia da CRAI da Universitat de Barcelona", en la que explica el projecte de micromecenatge Apadrina un document. Fes-lo teu, fes-lo de tots, que es desenvolupa al CRAI des de finals de l'any 2013.

Les ponències d'aquesta xornada, han servit per explorar el territori del crowdsourcing, l'oferta de participació o la col·laboració oberta, i tractar algunes de les qüestions clau que aquest tipus de voluntariat suscita per a la gestió futura de les nostres institucions i la vigilància del patrimoni cultural.

Vegeu el programa de la xornada.