Inici >> Node >> Horaris dels CRAI Biblioteques de la UB en el període d'exàmens de maig i juny de 2017

Lunes, 15 Mayo 2017

Els horaris dels CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona s'amplien en el període d'exàmens els mesos de maig i juny de 2017. Aquí podeu veure la graella amb els horaris dels caps de setmana, festius i nits, que també trobareu a la pàgina d'horaris del Web del CRAI.

Consulteu els horaris especials per exàmens 2017 dels CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona al Web del CRAI > Horaris.