Inici >> Node >> La revista Coolabah publica nou número: Veronica Brady, academic voices and pending hugs (22, 2017)

Lunes, 8 Mayo 2017

La publicació núm. 22 de l'any 2017 de la revista Coolabah vol retre un homenatge a la Dra. Veronica Brady (1925-2015), acadèmica Australiana que ha contribuït molt a difondre les virtuts de la literatura australiana tant en l´àmbit nacional com internacional.

Aurora García Fernández i M. Socorro Suárez Lafuente destaquen la capacitat crítica de la Veronica i el seu encant i rigor com a acadèmica investigadora i docent. Ambdues editores són professores de literatures postcolonials a la Universitat de Oviedo, que va ser dels primers centres universitaris peninsulars, després de la Universitat de Barcelona, en rebre la Veronica com a docent convidada a les seves aules.

Les contribucions a aquesta edició de Coolabah, que il·luminen les diferents facetes de la seva personalitat i obra crítica, són en gran part espanyoles, però també compten amb representació europea i australiana.

Podeu consultar la revista Coolabah des del Web del CRAI > RCUB > Coolabah.