Inici >> Node >> Mostra bibliogràfica sobre Maria Rieradevall al CRAI Biblioteca de Biologia

Mostra bibliogràfica sobre Maria Rieradevall al CRAI Biblioteca de Biologia

Lunes, Abril 10, 2017

El CRAI Biblioteca de Biologia s’ha sumat a l’acte d’homenatge a la memòria de la professora Maria Rieradevall, professora del Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals i membre del Grup de Recerca Freshwater Ecology and Management (FEM) de la UB, amb una exposició a l’atri de la Facultat de Biologia.

La mostra és una representació bibliogràfica de les diferents disciplines en les que Maria Rieradevall va treballar durant la seva trajectòria docent i científica. S’exhibeixen també alguns dels seus dibuixos i il·lustracions prestats pel Dr. Narcís Prat.

L’exposició es podrà veure fins a finals del mes de juny.

Vegeu més sobre aquest homenatge a les notícies de la Universitat.

icono de las redes sociales del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI