Inici >> Node >> La Universitat de Barcelona incorpora la seva tesi número 6.000 a TDX

La Universitat de Barcelona incorpora la seva tesi número 6.000 a TDX

Miércoles, Marzo 15, 2017

El repositori de Tesis Doctorals en Xarxa (TDX) ha incorporat la tesi número 6.000 de la Universitat de Barcelona.

La tesis 6.000 ha estat escrita per Núria Morelló Calafell amb el títol Entre la oportunidad y el deseo: Contratación en origen, codesarrollo y grupos domésticos transnacionales en el mundo rural. El caso Catalunya-Colombia. Ha estat dirigida per Susana Narotzky, i presentada al Departament d’Antropologia Cultural i Història d’Amèrica i d’Àfrica de la Universitat de Barcelona amb data de defensa 25-01-2016.

Segons podem llegir al Blog del CSUC, l’autora, Núria Morelló, considera que "el TDX és una eina molt útil per consultar les investigacions que es duen a terme a les universitats catalanes. I també per a ser consultades. En un moment en què la producció científica es privatitza en mans d’editorials, em sembla imprescindible poder consultar recerques d’una manera gratuïta, accessible i amb llicència CC".

La tesi explora analíticament el vincle entre migració, desenvolupament i remeses mitjançant l’estudi etnogràfic del programa de contractació en origen i codesenvolupament del sindicat agrari Unió de Pagesos i la podeu consultar també des del Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.

Descriptors:

icono de las redes sociales del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI