Inici >> Node >> Signat un conveni de col·laboració amb el Instituto de Estudios Albacetenses a través del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Miércoles, 3 Mayo 2017

El passat 8 de novembre de 2016 la Universitat de Barcelona va signar un conveni de col·laboració amb l'Instituto de Estudios Albacetenses "Don Juan Manuel" depenent de la Diputació d'Albacete. Dintre d'aquesta extensa Institució, la col·laboració se centra principalment en el CEDOBI (Centro de Estudios y Documentación de las Brigadas Internacionales) vinculat alhora a la Universidad de Castilla-La Mancha.

El conveni inclou un seguit d'iniciatives i activitats que es poden resumir en:

• Intercanvi de publicacions per incrementar les col·leccions bibliogràfiques i hemerogràfiques de les dues institucions.
  • Realització d'activitats conjuntes o col·laboratives com ara: jornades, exposicions, tallers, etc.
  • Difusió de les activitats realitzades per ambdues institucions mitjançant les xarxes socials corresponents.
  • Participació del personal del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República en activitats programades pel IEA i viceversa.
  • Projectes conjunts de digitalització i preservació de documentació d'arxius relacionats amb la història contemporània.

Aquest tipus d'iniciatives ajuden a crear una xarxa de treball imprescindible avui en dia, anirem informant de les activitats que es derivin d'aquest conveni de col·laboració.