Inici >> Node >> 2097 nous llibres electrònics d'Elsevier ScienceDirect al vostre abast

2097 nous llibres electrònics d'Elsevier ScienceDirect al vostre abast

Lunes, Febrero 6, 2017

El CRAI de la Universitat incrementa la seva oferta de llibres electrònics amb l'accés, per a tot l'any 2017, a 2.097 llibres electrònics de diverses especialitats.

Aquests nous llibres, procedents del distribuïdor Elsevier a través de la plataforma ScienceDirect, abasten les matèries d'agricultura, humanitats, biologia, ciència dels materials, ciències socials, economia, educació, enginyeria civil, enginyeria química, enginyeria informàtica, física, matemàtiques, medi ambient, medicina, psicologia i sociologia.

Us podreu descarregar aquests llibres electrònics a tots el dispositius mòbils actuals (Sony Reader, KindleTM Amazon, iPhone, iPadTM, Barnes & Noble nookTM, ...), i descarregar el pdf per capítols, així com enllaçar als articles que citen el document i a altres documents relacionats. També us podeu descarregar imatges, diagrames, fotografies, taules, ...

Podeu consultar els llibres electrònics del CRAI a través del Catàleg > Llibres electrònics Elsevier ScienceDirect i del ReCercador+. Més informació al Web del CRAI > Recursos d'Informació > Llibres electrònics.

icono de las redes sociales del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI