Inici >> Node >> Publicat a RCUB el número 9 de la revista Matèria. Revista Internacional d'Art

Publicat a RCUB el número 9 de la revista Matèria. Revista Internacional d'Art

Miércoles, 26 Octubre 2016

Matèria. Revista internacional d’Art ha publicat el número 9 en la seva versió en paper. Al portal de Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB) ja es pot descobrir el sumari d’aquest nou número i el resum dels articles publicats en aquesta nova edició.

El número 9 de Matèria aplega contribucions rellevants tant perquè estudien temàtiques poc o gens explorades com perquè ofereixen una mirada innovadora en àmbits de recerca coneguts.

Així, s’hi donen a conèixer noves investigacions sobre el retaule de San Bernardino de Cagliari, el de la Transfiguració de la catedral de Tortosa o el de la Glorificació de la Verge de la catedral de Barcelona, i s’hi tracten qüestions tan diverses com l’art digital, el gènere de la tonadilla, els models femenins en el camp de la moda i una iconologia de la veu a partir de textos de caràcter teològic i filosòfic.

Podeu descobrir la nova publicació de Matèria. Revista internacional d’ArtWeb del CRAI > Revistes Científiques de la Universitat (RCUB) >Matèria. Revista internacional d’Art.

Desitgem que sigui del vostre interès!