Inici >> Node >> Has llegit el Quixot? Concurs literari als CRAI Biblioteques de Lletres i Reserva

Viernes, 6 Mayo 2016

Entre les activitats que acompanyaran l’exposició Universo Cervantes, que s’inaugurarà el proper 24 de maig als CRAI Biblioteques de Lletres i Reserva per commemorar els 400 anys de la mort de Miguel de Cervantes, hi haurà un concurs literari, organitzat pel Departament de Filologia Hispànica, que posarà a prova el coneixement dels estudiants de la Universitat de Barcelona sobre Don Quijote de la Mancha.

Consulteu les bases del concurs i inscriviu-vos-hi! Teniu temps fins al 14 de maig.

Trobareu tots els detalls al Blog del CRAI Biblioteca de Lletres.