Inici >> Node >> El CRAI Biblioteca de Reserva al Workshop del Consortium of European Research Libraries a Viena

Martes, 17 Marzo 2015

Els dies 17 i 18 de març de 2015 se celebra el Workshop Signa vides - Researching and recording printers’ devices: current activities and new perspectives, organitzat pel Consortium of European Research Libraries (CERL). La cita és a l'Oratorium de l'Austrian National Library de Vienna (Wien Österreichische Nationalbibliothek).

Neus Verger, cap del CRAI Biblioteca de Reserva de la Universitat de Barcelona, hi participa activament amb la comunicació The Printers’ Devices database of the University of Barcelona.

Vegeu el programa en PDF del Workshop Signa vides - Researching and recording printers’ devices: current activities and new perspectives.