Idiomas

Inici >> Node >> Exposició virtual: Doctors honoris causa proposats per la Facultat d'Economia i Empresa

Honoris causa - Economia i Empresa

El doctorat honoris causa és la màxima distinció que la UB concedeix a una persona en reconeixement als seus mèrits i la seva trajectòria en l’àmbit acadèmic, científic o cultural; als seus valors, i a la seva especial vinculació amb la Universitat. La Facultat d'Economia i Empresa ha proposat al llarg dels anys 6 candidats que han obtingut aquest reconeixement.

El CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa us ofereix aquesta exposició virtual que es complementa amb una exposició bibliogràfica perquè la comunitat universitària conegui aquests doctors.

François Perroux (1903-1987) - Economista

Alfred Sauvy (1898-1990) - Demògraf i economista