Inici >> Node >> Setmana de l'Accés Obert a la UB

Setmana de l'Accés Obert a la UB

Lunes, 20 Octubre 2014

Del 20 al 26 d'octubre se celebra la 7a edició de la Setmana de l'Accés Obert - Open Access Week -, organitzada per la Scholarly Publishing and Academic Resources Coalition (SPARC)

Com cada any, la Universitat de Barcelona s'hi adhereix a través de la Oficina de Difusió del Coneixement (ODC) del CRAI de la UB, organitzant, conjuntament amb la Universidad Complutense de Madrid (UCM), dues jornades sobre l'accés obert adreçades als investigadors, en el marc del projecte FOSTER.

Us recordem que la jornada de Barcelona se celebrarà el dimarts dia 21 d'octubre a l'Edifici Històric  - Aula Magna - i requereix  inscripció prèvia.

Vegeu aquí el programa de la Jornada:

• 9:30. Presentació, a càrrec de Carina Rey i Adelaida Ferrer
  • 9:45. Presentació del projecte FOSTER, a càrrec de Remedios Melero
  • 10:00. Introducció a l'accés obert, a càrrec d'Ernest Abadal
  • 10:30. Polítiques de la Comissió Europea. Horizon 2020, a càrrec de Remedios Melero
  • 11:00. Pausa pel cafè
  • 11:30. Ruta verda: sessió pràctica sobre repositoris, a càrrec d'Aina Manso
  • 12:45. Ruta daurada: Sessió pràctica sobre revistes d'accés obert, a càrrec d'Ignasi Labastida
  • 14:00 - 15:15. Pausa per dinar
  • 15:15. Introducció a les dades d'investigació, a càrrec de Fernanda Peset
  • 15:45. Aspectes legals de les dades d'investigació, a càrrec de Josep Matas
  • 16:15. Sessió pràctica: Com elaborar un pla de gestió de dades, a càrrec de Fernanda Peset
  • 17:30. Cloenda

També podreu seguir la jornada en directe per Internet, si no hi podeu assistir.

Vegeu també informació sobre la la Setmana de l'Accés Obert en els Blogs de Farmàcia i Campus de l'Alimentació i Matemàtiques.