Inici >> Node >> 4.000 tesis de la UB a TDX

4.000 tesis de la UB a TDX

Viernes, Septiembre 19, 2014

TDX ja ofereix en xarxa un total de quatre mil tesis doctorals llegides a la Universitat de Barcelona. Menys de quinze anys han estat suficients per assolir aquesta molt respectable xifra. I darrere aquesta notícia hi ha hagut un esforç molt notable del CRAI, de la seva Unitat de Recerca i, sobretot, de qui ha tingut cura de la gestió i l’edició en línia de les tesis, des del mateix CRAI i, prèviament, des del Servei de Publicacions de la UB.

La tesi número 4.000 porta per títol "Long, Multicenter Bonding Present in Radical-Radical Interactions: A Computational Study", n’és autor Marçal Capdevila i Cortada i ha estat defensada a la Facultat de Química, dins el programa de doctorat de Química Teòrica i Computacional. Ho celebrem com a institució i fem extensiva una sincera felicitació als qui han possibilitat un esdeveniment tan rellevant per a la difusió universal del coneixement científic.

Com la resta de tesis, aquesta tesi doctoral —que es publica amb una llicència de Creative Commons— també es troba al Dipòsit Digital de la UB.

icono de las redes sociales del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI