Inici >> Node >> Renovat l'accés a la col·lecció de llibres electrònics INGeBOOK

Renovat l'accés a la col·lecció de llibres electrònics INGeBOOK

Viernes, 17 Mayo 2019

El CRAI de la Universitat de Barcelona renova, per a 2019, la subscripció a la col·lecció de llibres electrònics INGeBOOK. La majoria de títols pertanyen a les matèries d'economia i empresa, física, química, matemàtiques, estadística, informàtica i belles arts.

INGeBOOK és una plataforma en línia, que ofereix manuals de treball, amb continguts universitaris i professionals, utilitzats i recomanats a les més prestigioses universitats, escrits per  professors i catedràtics de reconeguda reputació.

La plataforma està pensada com a centre d'estudi i consulta amb funcionalitats d'interactivitat i col·laboració. Ofereix la possibilitat de fer consultes, participar en fòrums, afegir notes, disposar d'un espai personal per tal de poder organitzar llibres com a favorits, etc., sense limitacions d'horaris, emplaçaments o suport.

Entre els títols més consultats al 2018, cal destacar els següents:

• ADMINISTRACIÓN DE LA EMPRESA    2270
  • QUÍMICA 12ED    784
  • QUÍMICA ORGÁNICA 5ED    777
  • FÍSICA PER A LA CIÈNCIA I LA TECNOLOGIA VOLUM 1 (Català)    647
  • QUÍMICA 11ED    623
  • ANÀLISI QUÍMICA QUANTITATIVA (Català)    263
  • MACROECONOMÍA 7ED    250
  • MICROECONOMÍA 8ED    217
  • FÍSICA PER A LA CIÈNCIA I LA TECNOLOGIA VOLUM 2 (Català)    194
  • MACROECONOMÍA 9ED    170
  • MACROECONOMÍA 10ED    150

Trobareu la Col·lecció al Web del CRAI > Cercabib > INGeBOOK.