Inici >> Node >> Visita al CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa durant les Jornades de portes obertes 2019

Viernes, 12 Abril 2019

Aquesta setmana, dins de les activitats programades a les Jornades de portes obertes per a futurs estudiants, es van organitzar sis visites guiades al CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa per presentar les instal·lacions i serveis.

Aquestes jornades estan dissenyades per donar a conèixer els diferents centres de la UB i donar informació sobre les característiques dels estudis que s'imparteixen en aquesta Universitat, sortides professionals, serveis universitaris dels que poden gaudir, activitats estudiantils i d'altres temes d'interès.

Com es veu a les imatges, els estudiants interessats pels graus de la Facultat d’Economia i Empresa omplen l’Aula Magna. Esperem veure’ls el proper curs!