Inici >> Node >> Formació sobre Impressió 3D al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

Formació sobre Impressió 3D al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

Lunes, 8 Abril 2019

La setmana passada, a l'aula d'informàtica del CRAI Biblioteca del Campus Clínic es va dur a terme la formació sobre disseny i impressió 3D, organitzada i dirigida als estudiants del grau d'Enginyeria Biomèdica.

Aquesta sessió, impartida per un grup d'estudiants de 4t curs del l'ensenyament formats en impressió 3D, es dirigia a tots els seus companys de promocions posteriors i tenia com objectiu proporcionar bases teòriques i consells per dissenyar els diferents projectes que hauran de realitzar durant el grau.

Al mateix temps, va servir per presentar l’EspaiCrea i el servei d’impressió 3D del CRAI Biblioteca del Campus Clínic, explicant les seves normes d’ús i requisits per poder convertir i adequar els dissenys en models aptes per a la nostra impressora.