Inici >> Node >> Sessions de formació i visita guiada per als alumnes de la Universitat de l'Experiència

Viernes, 22 Marzo 2019

La Universitat de l’experiència posa a disposició de totes les persones a partir de 55 anys una oferta de programes universitaris en què l’estudiant pot accedir a un nivell de formació reconegut per la UB i facilita la integració de les persones grans en el context sociocultural que representa la Universitat.

En aquest sentit, el CRAI de la UB, des de la Unitat de Serveis a usuaris i en col·laboració amb la Universitat de l’Experiència, ha organitzat durant els mesos de febrer i març, sessions de formació/visita guiada a tres dels nostres centres: CRAI Biblioteca del Pavelló de la República, Taller de restauració i CRAI Biblioteca de Reserva.

S’han organitzat dues sessions a cada centre amb la finalitat de poder mostrar el valuós fons que forma part del Patrimoni bibliogràfic de la UB, i donar a conèixer aquelles feines que donen suport a la seva conservació i preservació. S'expliquen les particularitats del fons i el seu valor, i es mostren documents i objectes que en formen part.

Les sessions programades han tingut una assistència mitja de vint alumnes per sessió. Totes han tingut molt bona acollida com així ho demostren les enquestes de valoració del alumnes de la Universitat de l'Experiència.