Inici >> Node >> Inauguració de la sala de treball Rosalia Guilleumas al CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació

Viernes, 1 Marzo 2019

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Dones, el dimarts 5 de març està previst el bateig d’una de les dues sales de treball del CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació amb el nom Sala de treball en grup 1: Rosalia Guilleumas.

La sala, amb una capacitat màxima de nou persones, disposa d’una smart TV de 43", un PC i una caixa amb connexió USB i HDMI, amb la possibilitat d'agafar en préstec un cable HDMI per connectar-lo al portàtil.

El bateig es farà a les 12.30h per part de la Vicerectora d'Igualtat i Acció Social, Dra. Maite Vilalta Ferrer, i la directora de la Unitat d’Igualtat, Dra. Pilar Rivas. Per part de la Facultat hi seran presents el degà de la Facultat, Dr. Miguel Térmens, les membres de la Comissió d'Igualtat de la Facultat i la cap del CRAI Biblioteca.

Rosalia Guilleumas (1924-2007), bibliotecària i filòloga, va ser directora de la Biblioteca Provincial i Universitària de Barcelona (1969-1980), de la Biblioteca de Catalunya (1973-1983), de la Xarxa de Biblioteques Populars de la Diputació de Barcelona (1973-1982) i de l’antiga Escola de Bibliotecàries (1973-1982). Trobareu més informació sobre ella a l'article de la professora emèrita, la Dra. Assumpció Estivill.

A més, per commemorar el Dia Internacional de les Dones, el CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació ha organitzat l'exposició Lectures del fons en femení una exposició temporal estructurada en tres eixos: arxius i dones, dones i llibres, i feminisme.

Us convidem a la inauguració i a visitar l'exposició!