Inici >> Node >> Els Seminaris d'Investigació de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació al Dipòsit Digital de la UB

Martes, 19 Febrero 2019

Ja està disponible al Dipòsit Digital de la UB la publicació Recent Advances in Pharmaceutical Sciences VIII editada pels professors Diego Muñoz-Torrero, Yolanda Cajal i Joan Maria Llobet.

L'obra consta de set capítols, que corresponen al programa de Seminaris d'Investigació de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació de 2018 i que cobreixen les àrees de química orgànica, gestió sanitària i ambiental, fisiologia, ciències de l'alimentació, toxicologia, botànica, parasitologia, bioquímica i biologia molecular, microbiologia i farmacologia.

Com les edicions anteriors, el llibre també es pot consultar des del lloc web de l'editorial Transworld Research Network i a la pàgina web d'investigació de la Facultat.