Inici >> Node >> Apadrinar un document del CRAI de la UB

Apadrinar un document del CRAI de la UB

Els camps amb asterisc * són obligatoris

Dades de contacte
Dades del document escollit per apadrinar
En cas de xec: Fer-lo a nom de la Universitat de Barcelona-CRAI i enviar-lo a l'Administració del CRAI, Baldiri Reixac, 2, 08028 Barcelona, acompanyat d'una còpia del formulari. En cas de Transferència: Fer-la a nom de la Universitat de Barcelona-CRAI, ES19 0182 6035 4102 0160 8081 SWIFT: BBVA ES MM XXX. Important: posar com a remitent Apadrina + el nom del padrí.

Per a qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb el CRAI de la UB a través del correu electrònic crai@ub.edu o del telèfon 934 034 589

Declaració de confidencialitat

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de Protecció de Dades de Caràcter Personal us informem que les dades facilitades mitjançant aquest formulari s'incorporaran a un fitxer de titularitat de la Universitat de Barcelona, la finalitat del qual és la prestació de serveis als usuaris del CRAI de la Universitat de Barcelona. Les seves dades no seran cedides o comunicades a tercers, excepte en els supòsits necessaris per a la deguda atenció, desenvolupament, control i compliment de les finalitats expressades, així com en els supòsits previstos segons la Llei. Li recordem que, en qualsevol moment podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició de les seves dades, davant la Universitat de Barcelona mitjançant escrit a l'adreça postal Travessera de les Corts, 131-159, Pavelló Rosa, 08028 Barcelona, o mitjançant un missatge de correu electrònic a l'adreça protecciodedades@ub.edu.

CAPTCHA
Esta pregunta es para comprobar si eres un visitante humano y prevenir envíos de spam automatizado.
CAPTCHA de imagen
Introduzca los caracteres mostrados en la imagen.