Inici >> Node >> Publicada la Memòria 2018 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Publicada la Memòria 2018 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Viernes, 22 Febrero 2019

S'acaba de publicar la memòria de les activitats realitzades al CRAI Biblioteca Pavelló de la República durant el passat  any 2018.

Si hi feu un cop d’ull podreu saber tot allò que hem fet a la biblioteca i a l’arxiu durant els darrers 12 mesos: l’activitat de les nostres xarxes socials, els projectes audiovisuals o exposicions on hem participat, les publicacions editades amb material nostre…

Podem destacar l’entrevista a Lourdes Prades, responsable del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República, al programa Terrícoles de BTV el passat mes de novembre que va tenir una gran repercussió mediàtica, i remarcar també l’exposició “Una infància sota les bombes” que encara podeu visitar a El Born Centre de Cultura i Memòria amb material del nostre fons i que ha estat tot un èxit de públic.

Hi trobareu també que un bon nombre d’estudiants han realitzat les seves pràctiques de Grau o Màster al CRAI Biblioteca del Pavelló, procedents de diferents universitats catalanes i alguna de forana com la de Torí. A la memòria veureu el llistat complert i, si voleu fer el tafaner, alguna fotografia!

Aprofitem per recordar que el passat 2018 va ser l’any que es va commemorar el 80è aniversari del comiat de les Brigades Internacionals i han estat molts els actes i exposicions que s’han organitzat amb motiu d’aquesta efemèride. En la gran majoria hi hem estat presents i fins hi tot vam organitzar un seminari, descobriu-ho també a les pàgines de la memòria….

La podeu consultar des de la pàgina web del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República on hi ha publicades les altres memòries anuals o bé directament al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.