Inici >> Node >> Exposició homenatge a Ramon Margalef al CRAI Biblioteca de Biologia

Exposició homenatge a Ramon Margalef al CRAI Biblioteca de Biologia

Lunes, 4 Febrero 2019

Amb motiu de la celebració del I Congrés de la Sociedad Ibérica de Ecologia (SIBECOL), i coincidint amb la commemoració del centenari del naixement del professor Ramon Margalef (1919-2004), el CRAI Biblioteca de Biologia participa en l’esdeveniment amb una exposició en homenatge a qui fou catedràtic d’Ecologia de la UB des del 1967 i referent de generacions d'ecòlegs i naturalistes de tot el país.

El professor Margalef, un dels investigadors més productius i citats en l'àmbit de l'ecologia, i autor d'un llegat immens d'articles científics, llibres, comunicacions a congressos i contribucions a revistes de divulgació, serà un dels grans eixos del congrés fundacional de SIBECOL. Us convidem a visitar l'important fons Ramon Margalef del CRAI Biblioteca de Biologia.

El congrés tindrà lloc del 4 al 7 de febrer a la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona. L’exposició muntada pel CRAI Biblioteca de Biologia, romandrà disponible a l’atri de l’edifici Margalef de la facultat, de l’1 de febrer al 29 de març del 2019.

Consulteu també la notícia UB sobre el congrés.