Inici >> Node >> VI Jornada de Bones Práctiques amb la participació del CRAI de la Universitat de Barcelona

Viernes, 6 Julio 2018
El Club Excelencia en Gestión, Bureau Veritas i el Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya, han organitzat el passat 4 de juliol la VI Jornada de Buenas Prácticas "La excelencia, una gestión orientada al ciudadano" amb participació del CRAI de la Universitat de Barcelona.

La Jornada ha estat dedicada a donar a conèixer el Model EFQM d'Excel·lència com una eina clau per millorar la competitivitat, la sostenibilitat, l'eficiència i la innovació de les organitzacions, independentment de la seva dimensió i sector d'activitat.

El CRAI de la Universitat de Barcelona hi ha participat amb una presentació on s'explica l'experiència del centre des de l'any 2011 quan es va realitzar un procés d'autoavaluació seguint el model EFQM, fins al 2018 quan s'ha obtingut el segell 500+, màxim nivell de reconeixement del model EFQM.

La presentació ha estat a càrrec de Judit Casals (Directora del CRAI), Carme Melsió (responsable del Servei d'Organització i Qualitat de l'Agència de Polítiques i Qualitat de la Universitat de Barcelona) i Eva Alba (responsable de Processos i Qualitat del CRAI).