Inici >> Node >> 2a Jornada RCUB per a editors de revistes científiques de la UB

2a Jornada RCUB per a editors de revistes científiques de la UB

Lunes, 4 Junio 2018

El proper dimecres 13 de juny tindrà lloc a la Universitat de Barcelona, la 2a Jornada RCUB per a editors de revistes científiques de la UB.

Amb el títol Bones pràctiques aplicables a les revistes de la UB per encarar els reptes del futur, aquesta segona jornada organitzada pel Vicerectorat de Projecció i Internacionalització i el Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la UB, pretén compartir experiències i bones pràctiques per tal de millorar la qualitat i la visibilitat de les revistes allotjades al portal de Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB) i així poder afrontar els reptes que ens depara el futur.

La Jornada se celebrarà a la Sala Gran de la Facultat de Geografia i Història, Carrer Montalegre, 6 de Barcelona.

Trobareu més informació i el programa de la Jornada al web del CRAI > Serveis que ofereix el CRAI  > Suport als investigadors > Gestió i edició de revistes científiques > 2a Jornada RCUB.