Llengües

Inici >> Serveis que ofereix el CRAI >> Suport als investigadors >> Avaluació de la producció científica >> Directoris, portals i bases de dades de revistes

Directoris, portals i bases de dades de revistes

Repositori cooperatiu des del qual es poden consultar, en accés obert, els articles a text complet de revistes científiques, culturals i erudites catalanes.

Criteris d'inclusió

Portal bibliogràfic de revistes científiques, conté els sumaris de la major part de les revistes científiques i humanístiques d'Espanya, Portugal i l'Amèrica Llatina.

Els membres de la UB, com a institució col·laboradora de Dialnet, podeu subscriure-us als serveis d'alertes i accedir a altres opcions més avançades. Per això, cal que us registreu, des de la pàgina: http://dialnet.unirioja.es/servlet/alta entreu el correu institucional i vinculeu-vos a la Institució: Universitat de Barcelona.

Per sol·licitar la inclusió d'una revista allotjada a RCUB, escriviu a: revistesub(at).edu

Directori de revistes científiques d'accés obert

Criteris d'inclusió

Per sol·licitar la inclusió d'una revista, empleneu aquest formulari.

Biblioteca virtual de revistes científiques espanyoles de ciències de la salut

Base de dades bibliogràfica de publicacions en sèrie

És una xarxa d’informació educativa que recull investigacions, innovacions i recursos produïts a l’Estat espanyol.

Recopila milers de referències bibliogràfiques i documents a text complet. Entre aquesta documentació, hi trobem revistes indexades (revistes educatives comercialitzades amb un major impacte científic, i d'altres produïdes per institucions com ara universitats, centres de professorat, fundacions, etc.).

Directori de revistes, comunicacions, repositoris acadèmics, sèries monogràfiques i blogs acadèmics que tenen assignat un ISSN i que es publiquen en accés obert.

Servei creat l'any 2014 per l'International Standard Serial Number (ISSN) amb el suport de l'UNESCO.

Objectius del directori i més informació

Portal gratuït de sumaris de revistes acadèmiques

Per sol·licitar la inclusió d'una revista, empleneu aquest formulari.

ISOC

Base de dades que conté referències bibliogràfiques d'articles publicats en revistes espanyoles dels àmbits de les ciències socials i de les humanitats.

SCOPUS

Base de dades produïda per Elsevier. Avalua publicacions d'editorials universals i multidisciplinàries (ciències experimentals, medicina, tecnologia, ciències socials, arts i humanitats).

Per obtenir-ne més informació: Índexs bibliomètrics internacionals

Plataforma web produïda per Thomson and Reuters. Web of Science recull les referències de les principals publicacions científiques de qualsevol àrea de coneixement.

Per obtenir-ne més informacióÍndexs bibliomètrics internacionals

Portal de revistes científiques espanyoles i llatinoamericanes, de qualsevol disciplina i en qualsevol idioma, que es publiquen en accés obert i que compleixen uns determinats requisits de qualitat editorial.

Projecte impulsat pel Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC).

Criteris d'inclusió

Per sol·licitar la inclusió d'una revista, consulteu la pàgina Cómo participar i empleneu el formulari

Portal que recull un llistat de revistes acadèmiques de l'area de la traducció i interpretació amb els indicadors de qualitat dels diferents recursos que són valorats per les entitats d'acreditació (AQU, ANECA i CNEAI).

També proporciona altres els enllaços a diferents catàlegs, les normes de publicació dels articles segons l'editor i els permisos d'autoarxiu.

Projecte elaborat per membres de l'Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Criteris d'inclusió

Per sol·licitar la inclusió d'una revista podeu adreçar-vos a l'adreça de la seva pàgina de contacte

Portal que recull un llistat de revistes acadèmiques de l'àrea de coneixement d'estudis d'àsia oriental. amb els indicadors de qualitat dels diferents recursos que són valorats per les entitats d'acreditació (AQU, ANECA i CNEAI).

També proporciona els enllaços a diferents catàlegs, les normes de publicació dels articles segons l'editor i els permisos d'autoarxiu.

Projecte elaborat per membres de l'Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Criteris d'inclusió

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI
Segueix-nos:

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.