Inici >> Formació d'usuaris

Formació d'usuaris

<a href="http://www.freepik.es/fotos-vectores-gratis/fondo">Fondo de vector creado por Makyzz - Freepik.com</a>

Formació d'usuaris

La formació d’usuaris té com a finalitat facilitar el coneixement del CRAI, de les seves biblioteques i dels serveis i recursos d’informació que es posen a l’abast de la comunitat universitària. Aquest servei està subjecte a tarifes per als usuaris externs.

Cursos i tallers

Cursos i tallers programats
Consulta la programació de cursos i tallers que t'oferim des del CRAI, i inscriu-t'hi.

Cursos i tallers a mida
Pots sol·licitar-nos formació específica sobre el que necessitis. Sols has d'emplenar aquest breu formulari.

Classes pràctiques i visites
CRAI Biblioteca de Reserva: pots disposar de la sala de manuscrits per impartir classes amb documentació pròpia, per mitjà d'aquest formulari.
CRAI Biblioteca del Pavelló de la República: t'oferim la possibilitat de dur a terme visites guiades tant a l'edifici com al seu fons. Més informació.

Recursos d'autoformació

Coneix les fonts d'informació (tipologies i ús), com elaborar el teu treball de fi de grau (TFG) i el treball final de màster (TFM), o el projecte final d'estudis (PFE), com citar i gestionar la bibliografia.

Vols saber-ne més sobre l'avaluació de revistes (el factor d'impacte i el quartil), o aprendre a localitzar citacions rebudes (articles de revistes, llibres, ressenyes)?

Coneixement obert, repositoris digitals, Revistes científiques de la UB (RCUB), els recursos docents i els drets d'autor, Fons de Reserva: Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes, Memòria Digital de Catalunya, Revistes catalanes amb accés obert (RACO).

El Campus Virtual de la UB, com editar imatges, ús de les xarxes socials a l'aula, com fer infografies, anàlisi de dades amb Google Analytics, eines per a la detecció de plagi, com fer presentacions efectives i vídeos...

Pots consultar també la formació que s'ofereix des de l'ICE per al PDI, des de Formació corporativa per al PAS, des del SAE per a estudiants i des dels centres d'autoaprenentatge de llengües (CAL) per a tots els col·lectius de la UB.

Per obtenir-ne més informació, consulta les Preguntes més freqüents o contacta amb nosaltres a través del S@U, Servei d'Atenció als Usuaris.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.