Inici >> Recursos d'informació >> Premsa digital

Time

La Vanguardia  (subscrit)

Sport. Versió en català

Per a més informació us recomanem la consulta a El Quioscweb elaborada pel Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i que facilita l'accés a les hemeroteques digitals dels diaris.

Podeu buscar-hi diaris i revistes per àrea geogràfica (clicant sobre els mapes) o escollint el país i regió al Directori de diaris i revistes.

De cada recurs es proporciona la URL d'accés, el tipus de recurs (diari o revista), la matèria (o en el cas de diari si és d'economia, esports, d'informació general o local) i l'idioma.

Destacar la gran quantitat de diaris i revistes de Catalunya i Espanya.

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

Membre de:

Segell EFQM 500