Inici >> Serveis que ofereix el CRAI >> Certificació digital

El CRAI de la Universitat col·labora en el projecte d'administració electrònica de la Universitat de Barcelona. En els diferents CRAI Biblioteques trobareu punts de tramitació i lliurament del certificat digital.

Si sou PDI o PAS de la Universitat i voleu obtenir el vostre certificat digital, cal que reserveu dia i hora a través de l'aplicació Cita prèvia. Una vegada efectuada la reserva, podeu adreçar-vos al CRAI Biblioteca seleccionat, on gestionarem l'obtenció del vostre certificat.

Per ampliar aquesta informació sobre la certificació digital i el projecte d'administració electrònica de la Universitat de Barcelona, podeu consultar la pàgina Certificat digital de la Universitat.

Per obtenir-ne més informació, consulteu les Preguntes més freqüents o contacteu amb nosaltres a través del S@U, Servei d'Atenció als Usuaris.

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

Membre de:

Segell EFQM 500