Inici >> Noticies Butlleti >> Videojoc: Descobreix la Biblioteca al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

Videojoc: Descobreix la Biblioteca al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

divendres, setembre 22, 2017

En el marc del concepte de ludificació per difondre serveis i recursos, el CRAI Biblioteca del Campus de Mundet ha col·laborat en les pràctiques i en el treball de grau mig de FP, d'una alumna de l'ESDAP Deià, l'Elisabet Longaron.

Es tracta d'un joc d'exploració on una estudiant descobreix la biblioteca, en aquest cas, el CRAI Biblioteca del Campus de Mundet i els seus serveis.

El trobareu a les pàgines del Web del CRAI > Biblioteques i horaris > Campus de Mundet > Descobreix la biblioteca [videojoc].

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.