Inici >> Noticies Butlleti >> Ulrichsweb : global serials directory. Nova subscripció al CRAI de la UB

Ulrichsweb : global serials directory. Nova subscripció al CRAI de la UB

dimarts, 5 febrer 2019

El CRAI de la Universitat de Barcelona, juntament amb el Departament de Biblioteconomia, Documentació i Comunicació Audiovisual de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, ha subscrit Ulrichsweb : global serials directory.

Ulrichsweb és una base de dades que ofereix informació detallada sobre més de 300.000 publicacions periòdiques de tot tipus: revistes acadèmiques, revistes electròniques, títols revisats per experts, diaris, butlletins, etc.

Abasta més de 900 àrees temàtiques, i cada registre d'Ulrichsweb proporciona dades com ara ISSN, editor, idioma, tema, resum i indexació de cobertura, cobertura de base de dades de text complet, taules de contingut i ressenyes escrites per bibliotecaris.

Podeu accedir a la base de dades a través de l'eina Cercabib > Ulrichsweb : global serials directory.