Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació incorpora al Dipòsit Digital els treballs presentats als premis Pharmanews-Fedefarma

dimarts, 21 març 2017

El CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació ha incorporat al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona els treballs dels alumnes presentats a la convocatòria 2016 dels Premis Pharmanews-Fedefarma. En total, s’han publicat 11 treballs incloent-hi els 3 premiats.

El concurs anual Pharmanews està dirigit als estudiants de grau de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació. Els interessats han hagut de presentar un tema el qual, un cop acceptat, han desenvolupat en un article d'estil periodístic sobre alguna novetat científica important produïda durant l’any en el món farmacèutic. Els tres primers classificats han rebut una dotació econòmica de 350,00 € el primer, 300,00 € el segon i 200,00 € el tercer classificat.

Els guanyadors de l'any 2016 han estat:

Els premis es van lliurar el dia 13 de desembre de 2016, en el marc de la festivitat de la Patrona de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació.