Inici >> Noticies Butlleti >> Setmana de l'Accés Obert 2016

Setmana de l'Accés Obert 2016

dilluns, octubre 24, 2016
Avui comença l'Open Access Week 2016 i des del CRAI de la Universitat de Barcelona hem preparat unes preguntes, que us farem cada dia des de la pàgina principal del web del CRAI, sobre l'accés obert a la nostra institució.

Podreu veure la resposta a la pregunta fent clic a la imatge que conté la pregunta, que us durà a l'enllaç de la nostra pàgina amb la informació corresponent.

També us animem a compartir la vostra recerca amb les piulades etiquetades amb #OAWUB2016 a Twitter. Us recordem que podeu consultar tota la informació sobre l'accés obert a la Universitat de Barcelona a la pàgina d'Accés Obert del CRAI.

Per a conèixer les campanyes dutes a terme des del CRAI de la UB de les anteriors Setmanes de l'Accés Obert podeu consultar la nostra pàgina: Difusió de l'Accés Obert.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.